wtorek, 27 listopada 2012

Jak pozbyć się grzyba?

Pojechaliśmy z P. na weekend, który nam się trochę przedłużył. Wróciliśmy dzisiaj, a tu w sypialni grzyb na suficie kwitnie. Nie jest duży, na razie po prostu zielone kropki, ale co z tym cholerstwem zrobić? Może ma ktoś jakieś sprawdzone sposoby na pozbycie się grzyba? Na razie wywietrzyliśmy mieszkanie. P. delikatnie zeskrobał nożem bezpośrednio na chustkę, żeby się nie rozprzestrzeniało, jutro kupimy na to jakiś środek.
W zeszłym roku wynajmowałam mieszkanie, gdzie mi się grzyb rozrósł w sypialni za szafą. Najgorsze, że tego nie zauważyłam i tak się tego cholerstwa nawdychałam, że potem praktycznie do lata brałam leki, bo wciąż kaszlałam.
Takie są skutki mieszkania bez ogrzewania...

4 komentarze:

  1. Dlaczego nie macie ogrzewania?
    Inż.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj większość mieszkań i domów nie ma ogrzewania. Czasami zdarzy się gdzieś kominek, ale w bloku można o nim zapomnieć.

      Usuń
  2. W ogóle to od paru dni nie mogę komentować :( nie dodaje...
    Wietrzcie, wietrzcie, wietrzcie i zainwestujcie w osuszacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wietrzymy, chyba nie w tym jest problem. W domu nie czuć wilgoci. Wyszorowaliśmy wszystko, palimy świeczki, co kilka dni osuszamy futryny okien i na razie grzyb nie wraca... ale na święta lecimy do Polski i już się boję, co zastanę po powrocie...

      Usuń