niedziela, 9 grudnia 2012

Auć!

Tak więc zaczęłam ćwiczyć. Patrzyć na nagranie, stwierdziłam, że te ćwiczenia są proste, więc czemu by nie robić ich dwa razy dziennie. Jedna seria rano i jedna wieczorem.

Zadziwiające jest, że te ćwiczenia wyglądają na proste, a wcale takie nie są. Robiąc pierwszą serię musiałam kilka razy zrobić sobie przerwę. Muszę przyznać, że nie sądziłam, że mam tak kiepską kondycję. Po prostu masakra. Jakoś dobrnęłam do końca, przeżyłam i już wiedziałam, czego się spodziewać wieczorem.

Właśnie skończyłam drugą serię i nogi bolą mnie, jakbym przebiegła jakiś duży dystans, a skoro już mnie bolą, to jutro będą masakryczne zakwasy. Mimo to nie zamierzam się poddawać. Jutro mimo bólu będę kontynuować. W końcu chcę się podobać mojemu mężczyźnie...

5 komentarzy:

  1. Może regularność zabije zakwasy? Podziwiam... ale zerknij na 6 weidera, to dopiero masakra

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekaj, aż się w spodnie nie dopniesz;/ Czego nie życzę. Ale zdarza się niespodziewanie i nie wiadomo, dlaczego. Cellulit jest powiązany z jedzeniem wysokoprzetworzonym.
    Pozdrawiam
    inz. blond.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężka praca , sex , są dobre by utrzymać wagę . Niestety , nie chce mi się cię ciężko pracować a ukochana moja mieszka 200 km w linii prostej . W skutek czego mam nadwagę ale gdy zamieszkamy razem to będę szczupaczek :) Oczywiście pożartowałem . Pozdrawiam i życzę : Zdrowych , Wesołych Świąt . Pisz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś się stało że przestałaś pisać ?

    OdpowiedzUsuń